Lieke in Australië

VAKANTIE!!

Lieve allemaal,

We zijn inmiddels weer een paar weken verder, en ik kan jullie vertellen dat ik helemaal gelukkig ben met mijn nieuwe gezinnetje (mocht je dit even gemist hebben, hierbij de link van de blog waar ik alles in verteld heb ; http://liekevanpoppel.reismee.nl/reisverhaal/334593/changing-plans/ )

Ik ben nu alweer 4 weken bij Camilla en dit bevalt mij enorm goed! Met heerlijk 5 minuten lopen van het strand vandaan ben ik hier dus regelmatig te vinden! Doordeweeks help ik Camilla om wat in het huis op te ruimen, maar voornamelijk ben ik bezig om op haar kleinkinderen te passen. Dit zijn echt stuk voor stuk zulke leuke kindjes! Ik zal ze eens even aan jullie voorstellen ;)

Ik ben het meeste met Jordi, hij is 10 maanden en kan echt alleen maar lachen!

Jordi's broer Archie (2,5 jaar) is ook echt een schat van kind, je maakt hem altijd blij met een bezoekje aan de speeltuin!

En dan is er nog Henry (1,5 jaar oud) misschien wel het liefste jongetje van de 3. Oh en trouwens.. ik ben zwaaaaar verliefd op zijn krullen!!

Verder heb ik weer een aantal leuke weekenden gehad! Ook is hier inmiddels Australia Day geweest, een soort van koningsdag. Iedereen is die dag vrij en verplaats zich dan naar de stad. Veel zijn gekleed in de Australische kleuren. Deze dag ben ik samen met Inge, Karlijn, Koen en Celine naar de stad gegaan om alles eens te bekijken. Vervolgens ben ik s'avonds samen met Inge naar het vliegveld gegaan om Inge haar ouders op te halen! Na enorm veel stress, om ste beurt naar de wc zijn gegaan (je zou ze maar missen in die 2 minuten) uiteindelijk (toch nog na iets van een uur) ein-de-lijk Inge haar ouders kunnen verwelkomen. Zo bijzonder!

Vervolgens samen met Inge, haar ouders en Karlijn dat weekend naar de Blue Mountains gegaan! WAUW! Er hangt écht een blauwe gloed over de bergen, super mooi om te zien! We hebben deze dag veel gewandeld en zijn vervolgens s'avonds lekker ergens gaan eten in het dorpje. In dit dorpje bleven we ook slapen, dus samen met Karlijn een kamertje in een hostel geboekt! De volgende dag weer terug naar de city gereden en nog een beetje met Karlijn geshopt!

De weekenden erop heb ik met verschillende vriendinnen afgesproken om even goed bij te kletsen en een drankje te doen! Samen met Tessa, Karlijn en Cynthia een fantastische Duitse bar gevonden waar ze heerlijke biertjes hadden (Ja, biertjes!!) Vervolgens een karaoke bar opgezocht om lekker vals te zingen en als idioten te dansen!

En nu is het dan eindelijk zo ver! Na 19 weken werken, heb ik ein-de-lijk VAKANTIE! Morgen stap ik in het vliegtuig naar Melbourne, om daar zondagochtend (zaterdagavond voor jullie in Nederland) dan toch echt Ray in z'n armen te kunnen springen. We gaan samen een weekje genieten van Melbourne, en vervolgens vliegen we weer terug naar Sydney, zodat ik hem hier mijn leventje kan laten zien.

Ik hou jullie op de hoogte!

Veel liefs, Lieke




Reacties

Reacties

Leona

Fijn om te horen dat het nu heel goed met je gaat Liek! Fijne vakantie en geniet er samen van! xxxx

Anita

Veel plezier met Ray. Geniet van jullie vakantie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!